sâmbătă, 11 septembrie 2010

Omucidere.


Tineam pistolul in mana dreapta si cu stanga il tineam pe D de gat.

-Pentru asta m-am antrenat in fiecare zi,iubitule.Doar ca sa vad spaima asta pe fata ta!am zis eu razand amar.

-Hai B...spuse D cu vocea tremurandu-i,acest lucru facandu-ma sa zambesc.Oricum nu ma mai iubeai...

-TACI!Tu nu stii nimic.Nu stii ce simteam!

O furie cumplita ,mi se ridica din glezne in mana stanga facandu-ma sa imi infig unghiile in gatul lui D,pana niste burboane visinii ii patarara gulerul camasii.

M-am uitat la fata lui.Ochii verzi erau inlacrimati,si parul lung si brunet era plin de cheaguri de sange.Buzele mov erau stranse,ca si cand se abtinea sa nu tipe.


M-am trezit gafaind.Lumina de pe coridor se reflecta in gratiile bine lustruite.

Inca 4 ani.Doar 4 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu