sâmbătă, 14 august 2010

Concert.


Cainele fugea nelinistit prin casa.
-Termina,Lexy.Lexy!!!Fi cuminte fetito.Si eu sunt agitat...dar incerc sa ma abtin.
Rush se plimba de colo colo,de la dulap,la baia unde avea oglinda cea mare.
-Ooooof.Nici nu stiu cu ce sa ma imbrac!vorbea el singur proband haine dupa haine si aruncandu-le pe pat.
Lexy dadea entuziasmata din coada si latra intr-una ,parca incercand sa atraga atentia cuiva.
Rush se hotari sa-si ia un tricou rosu,un hanorac albastru si niste blugi negri.Se dadu cu putin parfum si ii puse lui Lexy lesa.
-Hai draga mea.Mergem sa o ducem pe Elle la concert.
Isi lua skate-ul in mana dreapta,cu cealalta o prinse pe Lexy de lesa,si inchise usa dupa el.
Elle statea la masa si rontaia absenta o felie de pizza.Cu piciorul,batea un ritm stiut numai de ea pe gresia din bucatarie.
Era imbracata intr-o rochita alba de vara,fara bretele.Din cand in cand mai arunca o privire la ceasul de pe perete.
''La 6.30 vine.''se gandi ea si atunci un zambet micut-micut de tot ii rasari in coltul gurii.
Se duse la oglinda,isi mai aranja o data parul cret si saten,isi dadu inca o data cu rimel si cu lipstick si se aseza pe canapea.''6.25. Trebuie sa vina.Sper ca nu e unul dintre acei baieti care nu sunt punctuali.''Nici nu apuca sa termine calumea propozitia ca suna cineva la usa.Se duse tremurand de emotii pana la usa,si o deschise.
-Hei,Elle.Ce faci?ii spuse el luand-o in brate si plasandu-i un pupic pe gat.
-Umm...bine.Tu?
-Ma simt perfect,zambi el atat de seducator incat ei ii veni sa tipe.Esti gata de concert,draga mea?
-Clar,rase Elle emotionata si il lua de mana.
-Atunci hai.
Elle incuie usa,neuitand sa se mai uite o data in oglinda inainte sa plece.
-Ce faci ,Lexy?spuse ea mangaind-o pe cap pe catelusa,in timp ce dadea incantata si euforica din coada.Rush...da-mi mie lesa.Vreau eu sa o plimb.
-Desigur,draga mea.
Si o saruta timid pe gura,inainte sa-i dea cainele.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu