sâmbătă, 28 august 2010

RIP my dear.



De cand a murit MJ m-am gandit intr-una la un lucru.Si anume

De ce el?De ce el,si nu Madonna?

Au (sau mai bine zic aveau) aceasi varsta.
Madonna s-a drogat si ea destul.
Are mai multe operatii estetice decat orice om normal.Ati vazut si voi cum arata!La fata e frumoasa...dar pielea ii curge pe oase!
In 2o1o cand a venit Madonna in Romania..ce au facut fanii ei?Ah da.Au huiduit-o.Si stiti ce?Ma bucur.Chiar ma bucur.

Uşor moment tensionat, spre finalul celei de-a treia părţi a concertului. Madonna şi-a ţinut un pic fanii de vorbă, însă nu toate reacţiile i-au fost favorabile. "România, mă bucur să mă aflu aici!", a fost fraza care i-a adus aplauze. "Şi eu vă iubesc", a continuat Madonna, care a atins apoi un subiect sensibil. "Am auzit la ştiri că ţiganii din Europa de Est sunt discriminaţi", a spus artista, moment în care o parte a publicului a început să huiduie. "Asta n-ar trebui să se întâmple, şi ei sunt oameni ca şi noi", a încheiat ea.

Sursa Libertatea.ro

Oricum.Imi pare foarte rau pentru Michael.
Love you and RIP,my dear

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu